Maturzyści / Szkoły średnie
Chcesz zdać Maturę z Informatyki na 100%?
Jest to idealne miejsce dla Ciebie, ponieważ prowadzimy indywidualne kursy maturalne!
Poznaj naszą ofertę poniżej.
Jak wyglądają zajęcia?
Doświadczenie nauczyło nas, że zajęcia indywidualne to najlepsze rozwiązanie dla maturzystów. 100% czasu lekcji poświęcimy na pracę nad zagadnieniami, które faktycznie sprawiają Ci problem. Pominiemy z kolei te, które są już dla Ciebie jasne.
Podczas pierwszych zajęć korepetytor oceni Twoje umiejętności i dobierze najodpowiedniejszy dla Ciebie efektywny system nauki. W rezultacie otrzymasz szczegółowy, indywidualnie przygotowany plan, opisujący Twoje zajęcia miesiąc po miesiącu.
Program kursu maturalnego
Co tak naprawę jest wymagane na maturze?
Bez wątpienia matura z informatyki nie ma nic wspólnego z wkuwaniem po nocach, czy przerabianiem nudnych tematów z podręczników! Ogólnie rzecz biorąc, materiał do matury można by podzielić na dwie główne części oraz odrobinę teorii:
Aby umożliwić naszym uczniom jak najlepsze przyswojenie informacji, podzieliliśmy program nauki na 4 bazowe etapy oraz wyznaczyliśmy główne zagadnienia do opanowania w ramach każdego z nich. Wraz z korepetytorem ostatecznie dopasujesz poniższy plan do swoich potrzeb i aktualnego stanu wiedzy.
Sprawdź także: Olimpiada informatyczna liceum
Bazowe etapy programu:
Czego wymagamy od Ciebie?
Połączenia z Internetem
Komunikatora Discord
Mikrofonu, np. takiego ze słuchawek
Ambicji i chęci do nauki
Jak wygląda współpraca z nami?
Poznaj opinie naszych uczniów
„Bardzo fajne, merytoryczne webinaria przygotowane, przez Pana Chudzika były świetną powtórką do matury. Dzięki nim byłem w stanie uporządkować sobie wiedzę do matury z informatyki. Polecam!”
„Bardzo polecam, dzięki wspólnym lekcjom dowiedziałem się bardzo wiele oraz czuję, że wszedłem na wyższy poziom z zakresu informatyki.”
„Razem z panem Chudzikiem przygotowałem się do matury z informatyki tak, że nic nie było w stanie mnie zaskoczyć. Najbardziej podobało mi się świetne dostosowanie do ucznia. Nigdy nie czułem że tracę czas na coś, co już wiem – zawsze uzupełniałem luki w wiedzy i czułem po lekcji, że mam znacznie więcej metod do wykorzystania przy rozwiązywaniu problemów niż przed nią.”